Terug naar overzicht

Jaargang 9, 2005 - nummer 3


Artikelen

Gardien, W., Langhorst, O.S., Stuit, H.G. (2005): Bestaande spoorbaan Amsterdam - Utrecht geschikt tot 200 km/uur. Geotechniek 2005, nr. 3, p 28


Jansen, H.L., Knol, J., Niekerk, W.J. van (2005): Betrouwbaarheid van zettingsprognoses. Geotechniek 2005, nr. 3, p 46


Jas, H.A. (2005): Werkzaamheden werkgroepen CEN/TC 189. Geotechniek/Geokunst 2005, nr. 3 p 65


Kruse, H.M.G., Kuit, J., Kleinjan, J.A.: Squeezing verstoort leidingtracé. Geotechniek 2005, nr. 3, p 34


Niet, R. de, Huybregts, T. (2005): Geogrids voor de begaanbaarheid van bouwterreinen. Geotechniek/Geokunst 2005, nr. 3, p 58


Paassen, R. van, Kommers, G.J. (2005): Rijksweg 31 Drachten - Leeuwarden: Stabiliteit aardebaan door toepassing van polyester geotextiel. Geotechniek/Geokunst 2005, nr. 3, p 62


Sitter, W.R. de (2005): Met 300 km/u door Nederland; voorgespannen betonnen palen voor de HSL. Geotechniek 2005, nr. 3, p 68


Tepper, H. (2005): Europese productnorm voor EPS toegepast in de GWW: Van kilo's per kubieke meter naar kilopascals. Geotechniek/Geokunst 2005, nr. 3, p 60


Welter, Ph., Graaf, H.C. van de (2005): Nieuwe Europese norm voor boren, monsterneming en grondwatermetingen. Geotechniek 2005, nr. 3, p 50


Wit, T.J.M. de (2005): Invloed van heitrillingen op paalfunderingen bij parkeergarage Boompjes te Rotterdam. Geotechniek 2005, nr. 3 p 40